2009. november 20., péntek

Pályázat :) - Harmadik hely!

Mint említettem korábban, indultam a Kristálybolt Swarovski pályázatán, és ma délelőtt jött a telefon tőlük, hogy harmadik helyezett lettem amatőr kategóriában! Nem tudom szavakkal leírni, mennyire örülök, és mennyire sokat jelent nekem ez az elismerés!



Elnézegetve a többiek munkáit, szoros volt a mezőny, rengeteg gyönyörűséget készítettek a pályázók. Érdemes végignézni őket! Gratulálok mindenkinek, aki indult a versenyen!

---

Másrészről is nagy szükségem volt most erre az örömhírre, ugyanis szerdán be kellett mennem a kórházba, annyira fájt a hasam, és kiderült, hogy vakbélgyulladásom volt, és rögtön műteni kellett. Mára engedtek haza, de reggel még nagyon nyomott kedvem volt. Nehezen mozgok, és sok értékes napot kihagytam a sulis melóból is, nem tudom, hogyan fogom pótolni őket így két héttel a vizsgaidőszak előtt. A gyöngyfűzés megint csak halasztódik :(

33 megjegyzés:

  1. Basszus!(bocs)
    Ez csak a harmadik helyre volt elég?
    Ez gyönyörűűűűű!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok.Nagyon gyönyörű tényleg.Megnéztem Vezsuzsi munkáját is ,hát!!!!!Nagyon brutál!Nagy elismerésem mindkettőtöknek.Tudnál esetleg segíteni abban,hogy hol lehet megnézni a többi pályamunkát!Köszi.Üdv,Dizsi

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, nagyon szép munka! Nem értek egyet a helyezésekkel, messze fantáziadúsabb, kidolgozottabb a munkád, mint a többi helyezettnek.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, fantasztikus és egyetértek Diával abban, hogy a tiéd az első helyet érdemelte volna!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű! Le a kalappal előtted!

    VálaszTörlés
  6. Tiszta szívbôl gratulálok!
    Ahogy írtam a blogomban is, az elsô hely járt volna érte!

    VálaszTörlés
  7. Hat valami fantsztikus a mukad!!Nagyon nagy gratulacio!!!!!!Tovabbi sok ilyen szep munkat!
    Jobbulast!

    VálaszTörlés
  8. Zsuuu, gratulálok!!! Fantasztikus alkotás, ötlet, gyönyörűséges munka! Gyógyulj meg hamar!:)

    VálaszTörlés
  9. Mindenkinek köszönöm! :)
    Panka: a döntős munkákat lehet megnézni, mégpedig ezen a linken: http://kristalybolt.hu/Aktualis/Doboz-harmadik.html Vagy kattints a leírásomban a "többiek munkáit" szövegrészre!

    VálaszTörlés
  10. Köszi Zsuuu!Időközben már megtaláltam:)

    VálaszTörlés
  11. Hát ez valami fenomenális, nem tudok rá jobb jelzőt! Vagy, tedd ezt felsőfokba :)
    Hihetetlen szép és igényes munka!!!

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikusan szép! Megérdemelten lettél helyezett! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  13. Én is gratulálok! Reggel már láttam a munkádat, ami elképesztően szép! Nem értem mi alapján választották ki az elsőt, de hogy Te kellett volna nyerd az első helyet, az biztos!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörű lett! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  15. Én is Diával értek egyet! Nem értem mi alapján értékeltek. A Te munkád nemcsak a témaválasztásban, színeiben, formáiban és a minôségében csodálnivaló, de még több is annál térbehelyezted a formákat...mindezt a fantáziád és az apó gyöngyök segítségével, Stílusos szép ékszert alkottál! Számomra Te vagy az elsô!!!

    VálaszTörlés
  16. Igazán megérdemelted a 3. helyet (nem is értem miért csak a 3.?). És mihamarabbi lábadozást kívánok!!!!

    VálaszTörlés
  17. Wow, this is the most beautiful butterfly I have ever seen. I am truly impressed by this wonderful work.

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok! Gyönyörűséget alkottál! Miért csak 3.helyezés? Messze a legjobbak között van! Nem értek egyet az eredménnyel.(Zárójelben jegyzem meg, az első kettővel sem, sokkal jobbak voltak náluk.)

    VálaszTörlés
  19. Kedves Zsuuu! :) Először is gratulálok a csodálatos pillangódhoz, és a helyezésedhez! Ez nem semmi! Fantasztikusan szépségeset alkottál! :) Teljesen oda vagyok tőle! :)
    Továbbá mielőbbi gyógyulást kívánok Neked! Az iskolai dolgaid pótolod, te csak most pihenj, és vigyázz magadra. :)))
    Minden jót kívánok!
    :)

    VálaszTörlés
  20. Fantasztikusat alkottál! Csak gratulálni tudok. Mielőbbi gyógyulást és sok hasonlóan lenyűgöző alkotást kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  21. Ez valami álomszép!
    Én sem értem miért "csak" a 3. helyre volt elég!
    Messze fantáziadúsabb és különlegesebb ékszert készítettél mint a többiek!
    Mondjuk az első két helyezettet sem értem. Vagy olyanok bíráltak akik nem készítenek gyöngyékszereket, vagy ... de ezt inkább le se írom :).
    Minden estere nagy gratula neked a csodás ékszerért és mielőbbi felépülést!

    VálaszTörlés
  22. Hát ez fantörpikus!!! De komolyan! Jobbulást!

    VálaszTörlés
  23. Nem találok szavakat, egyszerűen gyönyörű, csodálatos munka , kivitelezés, gyönyörködök benne. Gratulálok és még tudnám dicsérni......

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szép! Te valóban megérdemelted a díjat!!!!

    VálaszTörlés
  25. Én is beállok a gratulálók közé :)

    Csajok, képzeljétek, Zsuzsi ezt a pillangót úgy csinálta meg, hogy nemrég keztett el peyote-ozni, nem volt semmiféle előre meglévő mintája, közben megfázott, és mikor majdnem kész volt, szétesett majdnem az egész, mert elengedett (elszakadt?) a damil, amivel dolgozott.
    És ami a képeken nem látszik, az az, hogy a szárny (az alap) is mintás, két féle fekete gyöngyből készült, és csodaszép az egész.
    (volt szerencsém élőben látnom)

    Nem szeretnék megbántani senkit, de szerintem egy iylen pályázaton az kellett volna, hogy számítson, hogy ki mennyire kreatív. Így szerintem Zsuzsinak kellett volna elvinnie az első helyet, mivel saját ötlet alapján dolgozott!

    :)

    VálaszTörlés
  26. Szia Zsuu!
    Sajnálattal olvastam a vakbélgyuszit!! Mielőbbi felépülést kívánok neked!

    A pillangód egyenesen bámulatos, most hogy olvasom, hogy milyen történések volt fűzés közben, még pláne.

    Hát igen, a döntés-inkább no comment. Nem értem én sem.... Én úgy gondolom, már azért is büszke lehetsz magadra, hogy ilyen szépségeset tudtál kitalálni, "összerakni", a dobogós helyezés meg egy meggyszemecske a tortán hozzá. Az elismerés (azt hiszem, mindannyiunk nevében mondva) abszolút a tiéd. Hajrá!

    VálaszTörlés
  27. Gyönyörűséges ez a pille, szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
  28. Ez valami csodálatos!!! Gratulálok, szerintem is többet érdemeltél volna!

    VálaszTörlés
  29. Mindenkinek köszönöm a kedves szavakat! Többet számít nekem ez a sok minden, mint maga a nyeremény... Amit Reni (Mismouth) leírt, való igaz, sok holtpontja volt a készítésnek, de megérte... Szeretnék még több ilyen "nagy" dolgot csinálni, csak egyelőre nincs időm. Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
  30. Gyönyörű ez a pillangó, gratulálok hozzá! És az elért helyezéshez is!

    VálaszTörlés
  31. Gratulálok, igazi gyöngyös gyönyörűséget készítettél! :)Én akár előrébb is helyeztelek volna.....:) :)

    VálaszTörlés
  32. Télleg szép lett! Grat hozzá :)

    VálaszTörlés
  33. Kedves Zsu!
    A napokban élőben is láthattam a pillangódat az üzletben, Hát mit ne mondjak képen is szép de élőben...
    Gyönyörű!
    Gratulálok mégegyszer!

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger