2010. november 28., vasárnap

Az én jégkirálynő nyakékem!

Fél nappal a határidő lejárta előtt csak-csak elkészültem vele! Jó nagy meló volt, mert sokat kellett kísérletezgetnem, de megérte. Nagyon jó volt fűzni, ha az anyagi kereteim megengednék, csak ilyen nagy volumenű dolgokat csinálnék. Semmihez sem hasonlítható az az érzés, amikor egy ilyen számomra bonyolultabb ékszer végül elkészül, és sikerül minden kezdeti elképzelésem megvalósítani és elérni azt az összhatást, amit szántam neki.

Egyébként ezt a darabot is el tudom képzelni akár esküvőre is, az érdekes színváltós lila-kék gyöngyökkel (Alexandrite) együtt.

Szurkoljatok, hátha sikerül elérnem valamilyen helyezést a versenyen! Bár nagyon sok gyönyörű alkotás született - nagy részüktől a lélegzetem is eláll -, azért remélem, vannak esélyeim nekem is :)

Köszönöm a Bead Mavens-nek a lehetőséget, nagyon inspiráló volt!





4 megjegyzés:

  1. Csodálatos lett Zsuzsi :)
    Le a kalappal előtted! Minimum olyan elismerést, mint tavaly! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyonyoru szep!!Sok sikert a versenyen vele!!Le a kalappal elotted

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusan szép lett! A tied a kedvencem! :-) Nem győzöm csodálni!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép! Én szurkolok Neked is, hátha...!

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger