2012. március 15., csütörtök

Altramuz - Csillagfürt

Tőlem kicsit szokatlan, szerelőpálcás füles, de valami kis tavaszi könnyedségre vágytam. Neve a Csillagfürt virág spanyol megfelelője.

Elsősorban azért készült, mert játékot hirdettem a Facebook oldalamon, és a nyertes ilyen fülbevalót kap tőlem, a saját színeivel elkészítve. Érdemes vetni egy kukkantást a játékra, itt:


A kép ilyen kettős lett most, mert a bal oldali "hivatalos verzió" mellett nekem sokkal jobban tetszik a "nem-hivatalos"... Több benne az élet, és jobban visszaadja a valódi csillogását. Viszont milyen háttere van már? :)


Kicsit játszottam is ezzel a fülessel, mivel ma gyakorlatilag mindenféle itthon lévő, fölösleges dologból kreáltam egy fénysátrat, ami meglepően professzionálisan működik... Ha valakit érdekelnek a részletek, szívesen leírom majd, hogy készült. Íme a kép:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger