2012. július 16., hétfő

Leilla esküvői nyakéke

Egy kedves ismerősöm felkért, hogy készítsem el az esküvői nyakékét. A kiinduló infó az volt, hogy a ruhája ekrü színű lesz, pántnélküli, így egy hangsúlyosabb ékszert képzeltünk el hozzá. Ezek után már minden rám volt bízva, el is eresztettem a fantáziámat.

A kényelem érdekében a különböző méretű teklagyöngyökből először egy alapot készítettem, majd ezt díszítettem fel a mindenféle méretű Moonlight Shadow és Crystal Clear Swarovski kristályokkal. Egyszerű fülbevalót kapott, majd később egy, a láncrészhez hasonló, csak kicsit kidíszített karkötőt is. Sajnos utóbbiről nem készült fotó, mert szegény masinám nem élte túl az albérletváltást, és ezeket a képeket is az egyik kollégámnak köszönhetem.

Először féltem, hogy nem fog tetszeni Leillának a nyakék, mert kicsit soknak éreztem elsőre... hiszen a legtöbben inkább a kis visszafogott láncokat részesítik előnyben. De mikor odaadtam neki, minden kétségem elszállt, nagy volt a siker :) Hát még akkor, mikor kiderült, hogy nászajándékként megkapja az egész szettet :)



1 megjegyzés:

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger