2009. szeptember 19., szombat

Kékséges Raveno

Újrafűztem, amikor rajzoltam a mintát, mivel az eredeti ugyebár Andié lett. Meg amúgy is, szerintem tökszép ^^ Négyféle színű kék kristállyal. Kicsit szerelem ez is, bár amúgy nem szeretem a kéket. Kicsit nagyobb kásagyöngyöt használtam benne, emiatt kicsit feszülős-félrehajlós lett, viszont ez vezetett rá olyan variációkra ezzel a mintával, amiket rövidesen muszáj leszek megfűzni. Hajtogatni lehet ideoda az oldalait, amivel számos variációt lehet létrehozni, végeredményben kétoldalas medálokkal. De még ki kell kísérletezni.

I've made a new one when I drew the pattern because I gave the original for Andy. There are four blues in this, I love this altough I don't like blue. I'll experiment with this pattern because I see many variations in it with two-sided pendants as a result.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger