2012. április 27., péntek

Ezüst Gaudi

Hát, végül én sem kerülhettem meg, hogy fűzzek egy Gaudit, mint oly sokan előttem. Eddig a tetemes anyagigény és a leírás "japánsága" tartott vissza, de megrendelésem jött egy gigantikus keresztre... és más nem is jöhetett szóba, rögtön a Gaudi jutott eszembe. Ezüst bevonatos csiszoltakból, és ezüstközepű, átlátszó kásákból építettem fel, a végeredmény pedig határozottan magával ragadó lett.

A minta pedig... hát, végül képről fűztem meg, mert a középső, összefogó elem után teljes káosszá vált a leírás, a képek alapján azóta sem tudom beazonosítani, hogy mit hova kellett volna, pedig most már teljesen a fejemben vannak a fűzés törvényszerűségei és a kereszt felépítése. Mindenesetre megérte rászánni az időt, mert ez a kereszt valami fenségesen gyönyörű. Köszönet a Complex Beads-gyűjteménynek :)

Színeinek köszönhetően pedig totálisan fotózhatatlan, mert ha süttetem a nappal, akkor sokkal sötétebbnek mutatkozik, mint amilyen valójában, ha pedig a szokásos szórt fényben fotózom, akkor nem látszik, mennyire gyönyörűen csillog. Hát, ez van, azért gondolom el tudjátok képzelni, ahogy a milliónyi ezüstösen fénylő felület a kis csiszoltakon, illetve az apró fénypontok a kásák közepén hogyan ragyognak.



1 megjegyzés:

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger