2009. július 1., szerda

Díjat kaptam!


Nem gondoltam volna, hogy a blog létrejötte után ilyen hamar kapok ilyesmit, de mégis megtörtént :) Katalin ajándékozott meg vele, amit ezúton köszönök neki! Az én választottjaim szinte már mindannyian részesültek ebben a megtiszteltetésben, de én mégis idebiggyeszteném a nevüket, ugyanis ők azok, akiktől kezdetektől kezdve a legtöbb információt kaptam, és/vagy ihletet merítettem, és akik - akaratlanul is - sokat segítettek nekem.

Fszeva, Maryjewels, Briggancs, Panita, Ildikó, Vezsuzsi, Kata, Almona, Mili, Ary, Tiszi, Mary, Beus, Nóri, Tündrüs

És végül a szabályok se maradjanak le...

1. A díjat rakd ki a blogodba,
2. akitől kaptad, annak a linkjét tedd alá,
3. majd válassz ki 15 blogot, amelyik elnyerte a tetszésedet, és add át neki a díjat, a blogodban ne feledd kirakni a linkjét annak, akinek tovább adod,
4. értesítsd őket.

Köszönöm szépen!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm Zsuuu, hogy rám is gondoltál, nagyon megtisztelő!
    A kedves hozzászólásod is köszönöm!:))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsuuu! Köszönöm a díjat és a hozzáfűzött kedves szavaidat.

    VálaszTörlés
  3. Zsuuu, én is nagyon köszönöm a megtiszteltetést!! Hamarosan felkerül a blogba a díj!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm, kedves Tőled, hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Zsuuu! Köszönöm a díjat és a látogatásodat, várlak máskor is szeretettel és kívánok Neked sok siereélményt minden kreatív tevékenységed terén!!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Zsuuu!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, és a kedves megjegyzést. :)
    Szépek a kincseid, csak így tovább! ;)
    Amint meg lesz a 15 kiválasztott blogom, máris felteszem az oldalamra!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Bocsánat hogy ilyen soká írok. De azonnal megnéztem a kapott díjat és nagyon-nagyon jól esett :) csak akkor rögtön nem tudtam válaszolni. Most pótlom! Nagyon jó érzés, hogy én is közrejátszottam abban hogy kedvet kaptál a gyöngyfűzéshez! Viszont rohamos léptekben fejlődsz!!! Ezt viszont már csak magadnak köszönheted! Én ehhez szeretnék neked sok-sok sikert kínánni, és hogy mindig olyan örömmel vedd a kezedbe a gyöngyöt, mint ahogy most ez a műveiden látszik! Ha bármiben segíteni tudom írj bátran.:)

    VálaszTörlés
  8. Hálásan köszönöm az elismerésed!

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger