2010. szeptember 10., péntek

Dömping

Eléggé lemaradtam, ami a blogolást illeti, de ez nem jelenti azt, hogy időközben nem fűztem. Az igazság az, hogy rengeteget alkotok, most már gyakorlatilag minden szabadidőmben. Következő hétvégén bemutatkozom "kicsiny szülőfalumban" a szüreti napokon, egész napos kézműves vásár keretében lesz kipakolva a portékám. Úgyhogy az utóbbi időben erre készülök teljes gőzzel, már csak azért is, mert gyakorlatilag már csak otthon nem tudják, hogy én ilyet is csinálok, mivel olyan keveset jártam arrafelé mostanában.

A következő bejegyzések ilyen pótló-jellegűek lesznek, szóval képdömping várható. Tegnap végre sütött a nap - összvissz egy napig, még jó, hogy ráértem -, úgyhogy tegnap fényképeztem le az elmúlt egy hónap összes termését, meg ami még korábbról elmaradt.

Amúgy jellemző az összes darabra szinte, hogy maradékfogyasztó hadjáratot indítottam a gyöngyös dobozaim ellen, így pici, de azért remélem mutatós apróságok születtek. Nem is baj, ha akadnak szűk pénztárcához igazodó darabok is.

Elsőként pár nyaklánc, ezeknél kifejezetten arra mentem rá, hogy ne legyenek drágák.

Romantico Vyolinától,

két apróság csak úgy magamtól...

Large-Nut a Serial Beader oldalról,


végül két Mistique szintén Vyolinától.

1 megjegyzés:

  1. Esküszöm nem színem a sárga, de ez az első ékszer nagyon tetszik! Na persze a tuti nyerő a kék (Large-Nut a Serial Beader oldalról)
    Jó vásározást és sok vevőt kívánok!

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger