2011. február 24., csütörtök

Leila bogyó

Ezt a kis mütyürt a spanyol tanárnőmnek készítettem, mivel ebben a félévben óraütközés miatt nem tudtam folytatni nála a tárgyat, de meg akartam neki köszönni az előző félévet. Hivatalosan nem vehettem fel ezt a nyelvet, és csak az ő jóindulatán múlt, hogy bejárhattam órára. Imádom a spanyolt, és már nagyon régóta szerettem volna tanulni, úgyhogy nagyon hálás vagyok neki.

Ma kapta meg a kis csomagot, úgyhogy most már fel tudom tenni ide a képet. Sikere volt a kis bogyónak :)

A nem túl minőségi képért elnézést kérek, sajna nem sütött a nap, amikor fotóztam, viszont be akartam csomagolni, mert úgy volt, hogy már a múlt héten odaadom. Bezzeg itt volt még az asztalomon, mikor kisütött a nap... de most már mindegy, úgysem ez számít :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger