2012. augusztus 9., csütörtök

Bevásároltam :)

Végre feljutottam a Kristályboltba, hogy elhozzam a pályaművemet, és hogy elköltsem az utalványt, amit nyertem. Most jut eszembe, itt még meg sem osztottam, mivel neveztem be? Hát most az is megtörténik :) Ismét a harmadik helyet sikerült megszereznem. És hát ismét hatalmas élmény volt szinte korlátok nélkül randalírozni a boltban, és marokszám pakolni a szebbnél szebb kristályokat a kosaramba :) Olyan dolgokat igyekeztem vásárolni, amikre máskülönben sajnálnám a pénzt, ritkábban használt vagy kipróbálásra váró formákat, színeket részesítettem előnyben. Így történt, hogy fűzhető szívből jött a legtöbb, aztán jöttek a rivolik és navettek, cseppek. Azért egy-két zacsi bicone-t is elhoztam, a rend kedvéért :) Felfrissült a kristály-táram, van miből készülgetni a 20-ai vásárra :)









4 megjegyzés:

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger