2009. május 22., péntek

Itt kezdődött minden...

Az úgy volt, hogy közeledett a harmadik évfordulónk a Kedvesemmel, és egy nem megszokott zöld-fekete öltözékbe kívántam bújni e jeles alkalomra. Újabban a kedvenc színem a zöld egyébként - ki se találtátok volna, mi? -, és hát egy meglévő pillangós nyakbavalómhoz megpróbáltam hozzáillő fülbevalót venni, de nem sikerült. Kénytelen voltam csinálni :D Hogy kellően passzoljon, valami nagyon csillogónak kellett lennie, így jött a Swarovski kristály, és jött az internetről halomszám a rengeteg fűzési séma... nekem egyikhez sem volt elég gyöngyöm, úgyhogy szokás szerint a fantáziámat vettem elő, és a két csomag kristály átalakult két fülbevalóvá.

Íme:
Az internetes oldalak böngészése közben találkoztam először a gyönyörűségekkel, amiket ezekből a kristálygyöngyökből készíteni lehet, és hát... első látásra szerelmes lettem.


Eddig a legtöbb ékszert üveggyöngyből csináltam, mivel így vagyonok helyett csak félvagyonok maradtak a hobbyboltban... Viszont a múlt hétévégén Táncháztalálkozón voltam, ahol megismertem egy másik gyártót, aki ugyanolyan szép kristálygyöngyöt készít, mint a Swarowski, csak valamivel mérsékeltebb áron. A nevük Preciosa. Fel is tankoltam egy szatyor gyöngyöt, úgyhogy terveim szerint apránként elfelejtem az üveggyöngyöt... A kristályok azon túl, hogy sokkal szebben mutatnak, teljesen egyforma méretűek, és egyáltalán nem szabálytalanok, ellentétben a viszonylag olcsó üveggel.


Alig várom már, hogy végre igazán szép díszeket csinálhassak... tele vagyok ötletekkel, lelkesedéssel, csak az időből van hiány. Azért remélhetőleg szépen fel fog töltődni ez az oldal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger