2009. május 24., vasárnap

Virágos zöldmező :)

Úgy indult, hogy találtam egy kicsiegyszerű mintát, gyűrűnek volt írva, de kép nem volt róla, hát elkezdtem a vakvilágba fűzni. Hát olyannyira volt egyszerű a minta, hogy nem volt jó semmire, mert a végeredmény teljesen alkalmatlan volt gyűrűként való viselésre. Félig visszafejtettem, de a kiinduló ötágú virágminta olyan jól nézett ki az aktuális szinállásban, hogy sajnáltam lebontani, inkább fűztem mellé még kettőt. Követ bele, oldalán levélszerűen kiegészítettem, és ez lett belőle... Megszületett az első saját tervezésű medál.

Személyes kedvenc, rövidesen tervezem kristálygyöngyből is megfűzni. Amint pedig idő és türelem lesz hozzá, közzéteszem a mintáját is a blogban.

Újabb képek. Szerintem jobbak, mint az első volt... normális fényben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger