2009. május 24., vasárnap

Vörös Mosoly

Eredetileg deEva ShySmile medálját akartam megfűzni, de nem volt elég 8-as gyöngyöm, ezért a középső nagy kört 6-osból csináltam, továbbá a kásagyöngyeim se voltak elég picikék, úgyhogy teljesen máshogy nézett ki a végeredmény. Ezért kicsit tovább fűztem, ennek eredményeképp egy korántsem visszafogott medál született, ezért bátorkodtam új nevet adni neki. A golyócskák ún. varázsgyöngyök, amik nagyon érdekesen verik vissza a fényt, ha megfelelő szögből nézzük őket. Sajnos ezt a fotókon nem sikerült megörökíteni, de mintha saját fénye lenne a medálnak, szó szerint világít, különösen napfényben. Kicsit szerelmes is lettem beléje, de bírok magammal, és vándorol a nemsokára nyíló Meskás boltomba :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger