2009. augusztus 12., szerda

Segítség...

Valaki segítsen! Regisztráltam a GyöngyBox fórumba, és azt írja, adminisztrátori jóváhagyásra vár a nevem. Meddig szokott ez tartani? Csak mert már talán két hete megcsináltam a reget, és most már e-mailt se tudok küldeni a felhasználóknak, mert hibát jelez, hogy a feladó e-mail cím már egy regelt felhasználóé. Persze, mert az enyém. Szóval elég rossz. Szeretnék én is hozzászólni, leginkább kérdezni, kérni, mert annyira nagyon nem tudok egy csomó mindent.... Ha valaki ismeri az adminisztrátort, kérem, hogy szóljon az érdekemben, vagy adja meg nekem az elérhetőségét, és én kérem meg, hogy csináljon valamit. Előre is köszi, ha tudtok segíteni...!

1 megjegyzés:

  1. Nekem is sokaig tartott, mig visszaigazoltak, ne izgulj, egyszer csak be fogsz tudni lepni!probalgasd!!:)

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger