2009. augusztus 21., péntek

Virágos tarkabarka - Flowers with mixed colours

Nem tudtam eldönteni, milyen színűek legyenek a virágaim, aztán hirtelen felindulásból összekevertem a három árnyalatot - red topaz, hyacinth, sun -, és ilyen fireopal-szerű vegyesség lett belőle, és valami elképesztően tetszik. A véletlenre bíztam, hogy mikor melyik jöjjön, csak annyit nyúltam bele, hogy ne legyen két egyforma egymás mellett. Csináltam hozzá kis egyvirágos füliket is, de sajnos elfogytak a kapcsaim, se nyakláncra, se fülesre nincs már szinte semmi, úgyhogy várnom kell, míg elkezdődik a suli, és visszaérek Győrbe. Egy hét. Jó is meg nem is :(

I couldn't decide what colour my flowers should be so I mixed the three one: red topaz, hyacinth, sun and I liked the result very-very much. It's similar to fireopal, my favourite colour. I used the colours randomly. I maked little one-flowered earrings too but I haven't got fitments to complete them. I have to wait until the school begins and I move to Győr (a quite big city in Hungary) again. One week. It's good and bad in the same time... :(


3 megjegyzés:

  1. Fantasztikus a színe, élőben gondolom még szebb, jól mutatnak a sötét alapon, nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jól sikerült!!!

    VálaszTörlés

 
Fele királyságom... Zsuuu gyöngyékszerei - by Templates para novo blogger